Een bushokje is een abri of wachthuisje voor mensen die wachten op de bus. Maar het is zoveel meer dan dat. Want wist je dat je met bushokje reclame niet alleen busreizigers bereikt maar ook miljoenen Nederlanders die deze bushokjes passeren? Terwijl de abri tarieven voor bushokjes adverteren tamelijk scherp zijn, zeker in de goedkopere maanden. Daarom is het zaak een offerte op te vragen.
Regionale bushokjes reclame
Wat prachtig is aan bushokjes reclame is dat je niet perse in heel Nederland hoeft te adverteren. Je mag ook alleen reclame maken in het gebied waar jouw bedrijf actief is. Dus je betaalt voor relevant bereik, en niet voor bereik in abri’s waar jouw klanten niet komen.
Voordelen bushokjes marketing
Het biedt vele voordelen om bushokjes als marketing object in te zetten. Reclameposters in bushokjes zijn uitstekend zichtbaar en trekken de aandacht van passerende auto’s, fietsers en wandelaars. Mensen die in een bushokje op de bus wachten, hebben de tijd om de reclame rustig te checken en de website van de adverteerder te bezoeken.
Buitenreclame in abri’s
Uit onderzoek blijkt dat het publiek zich niet irriteert aan buitenreclame in abri’s. Dit kan niet gezegd worden van tv reclame en online advertenties zoals banners. De meeste mensen hebben er dus zeker geen probleem mee dat ze in een bushokje marketing posters zien, of dat er aan een lantaarnpaal reclameborden zien hangen.
Abri offerte
Wil je jouw bedrijf een betere bekendheid of reclame boost geven? Neem dan contact op met een bushokjes specialist die een netwerk heeft van abri’s. Zij kunnen jouw merk nationaal op de kaart zetten. Want bushokjes zonder reclame bestaan gelukkig bijna niet. Een abri offerte opvragen is dus een slimme zaak!